winter is coming ?
Hej miśki. Za dwa dni mamy już kalendarzową zimę , niestety tylko 'kalendarzową' bo śniegu nie ma i nie będzie . Dawniej nie wyobrażałam sobie świąt bez śniegu , teraz to dla mnie normalne ,że nie ma śniegu . Może za kilka lat będziemy obchodzić święta jak w Australii ? Kto wie .
A więc tak ,święta idą pełną parą . Choinka ubrana, zakupy zrobione , prezenty kupione , a jutro do szkoły i klasówka z polskiego przecież nie odpuszczą nam przed świętami ... Ale na szczęście wtorek jest wolny tzn. idziemy tylko na kilka godzin . Będą jasełka ,a po jasełkach wigilia szkolna. Także ja życzę wam wszystkim ciepłych, wesołych i zdrowych Świąt !
jacket KLIK/




Brak komentarzy:
Prześlij komentarz